Monday 12 October 2009

Karma Au 'Shwe, Bon Appetitt

Karma Au 'Shwe, Bon Appetitt
Postet i Paranormal og Bump in the Night med kodene Afterlife, Buddhist Hell, Burma, Karma, metafysisk, Than Shwe 11. oktober 2009 av buffalohair


Gen Than Shwe i Burma har kjøpt tiden fra en metafysisk synspunkt i mange år. Han er avhengig av hans astrologer for å veilede ham gjennom livet som han regjerte i Burma. Flyttingen fra Rangoon til Naypydaw var i regi av hans astrologer samt en rekke andre viktige avgjørelser som han har gjort. Gang på gang han ville følge veiledning av mystikere å sikre sin maktposisjon i Burma. Ofrer varierte fra menneske til penge-og listen er endeløs. Den magi eller medisin, som jeg kaller det, er svært reell og innenfor mine tradisjon Det er vanlig kunnskap. Men alle gode ting må komme til en slutt og for Than Shwe hans nummer er opp fra en paranormal synspunkt. Tid for å betale din kategorien Than Shwe.

Tegn på avgangen hans er overalt i burmesiske tradisjoner. Blodet rant på tre pagodene var en meget kritisk tegn siden han skjemt disse hellige stedene med sine MIDI Touch. Men glasuren på kaken var da han endelig fikk kastet ut av den buddhistiske troen så vel som hans lystige gjeng kjeltringer. Den morsomme delen av alt dette er det faktum han brukte metafysiske midler for å sikre sin makt, men hans mystikere mislyktes i å advare ham om eventuelle konsekvenser. Ingenting er gratis og det er en pris som må betales. Tilbudene er ikke annet enn interesse og ikke full betaling som så mange tror. En låner bare når du er på jorden. Dersom betaling ikke er betalt i sin helhet stund på jorden, vil samlingen agenter venter på den "andre siden".

Innenfor alle dogmer lovene som regulerer gjengjeldelse ikke vakle om tradisjoner kan være helt annerledes. Resultatet er alltid det samme, vi høster det vi sår. Loven som regulerer fysikk, for hver handling er det motsatte og fullstendig reaksjon er den samme universelle loven. På gatene de sier, "What comes around goes around". Alt kommer full sirkel som vi fullføre sykluser vi har laget. Det er ingen unngår våre eventualitet og vi må vende hva vi har gjort på et tidspunkt i livet eller på den andre siden. Døden er ikke en utsettelse på noen måte. Jeg vet første hånd siden jeg hadde en nær døden opplevelse. Og som Than Shwe Jeg var en sta person som ikke vil endre mine veier. Men etter at jeg ble vist den sanne virkeligheten av vår eksistens, var jeg en troende og det var ingen vei jeg skulle gå veien for egoet og materiell lusting igjen. Tro meg, jeg var ingen kirsebær på gata, og jeg skal være den første til å innrømme det. Been there, done that ved hver strekning av fantasien, capice? Kanskje det er derfor jeg kan oppdage politisk svindel en kilometer unna, fordi de er bare street forbrytelser, men på en stor skala.

Than Shwe er på ingen måte den eneste personen med makt som har kjøpt tid på jorden. Verdens ledere har dabbled i den metafysiske uminnelige tider. Jean Dickson, Edgar Cayce, Ruth Montgomery og mange flere har fått ledere gjennom årene så det er ikke bare en Than Shwe ting. Det er merkelig på en måte som stammefolk ville holde fast kunnskap om det overnaturlige som hoveddelen av samfunn etiketten alt poppycock. Til konger, fyrster og presidenter det paranormale er noe veldig virkelig for dem. Som tidligere livvakt jeg så at mine klienter ville ty til metafysiske betyr å sikre stor bukk business avtaler. Og de ble movers and shakers. De trodde ikke det var alt poppycock og de var bazillionaires mens skeptikere strevde med å finne en parkeringsplass ved arbeidskontor.

På den tiden kunne jeg gi en flygende crappola hva de trodde på, jeg ville bare betaling. Egentlig var jeg er plaget av ånder, som bare ikke liker hvordan jeg sprang skipet mitt. Sprit og andre diverse herligheter var den eneste måten jeg kunne stoppe dem fra avlytting meg spesielt når jeg var mindre enn savory. Til denne dag har jeg fortsatt lurer på hvorfor jeg ble sendt tilbake til Jorden når det var mer fortjent mennesker. Jeg var bare en sint person med en chip på skulderen min som hatet alt unntatt kontanter, platina eller gull. Å bli kastet rundt for fargen på huden min da jeg var akterdekk butt gutt hadde mye å gjøre med det jeg innsatsen.

I alle tilfelle nå finner vi general Than Shwe i Burma som har dabbled i det overnaturlige. Han banket inn i den universelle krefter, slik medisin og låneopptak tid før hans død. Tilsynelatende hadde han ingen respekt for andre, inkludert hans nærmeste familie når han endelig er død stave hans vil bli brutt forlater alle andre holder posen. Dessverre for Than Shwe selv i døden han vil ha en stor gjeld å betale tilbake og det er ingen måte han kan byttehandel vei ut av det. Selv om han fullstendig omfavnet verden av mystikk han oversett eller nektet å anerkjenne den viktigste engasjementsregler. Han valgte å bruke medisinen uten noen intensjon om å betale tilbake det han har tatt. Ingenting er gratis, selv om han hopper ut på regningen sin. Hans gjeld vil følge ham til den andre siden der det ikke er mye å gjøre. Det er derfor det er så viktig å bøte på jorden før man dør. Oh well, vil han snart figur som deler ut og her er der det blir gøy.

En kveld ble jeg kontaktet av ånder som beskyldte meg for å hjelpe Than Shwe. Jeg fortalte dem at han ikke var min favoritt person, men de insisterte på at jeg hjalp ham. Jeg prøvde å forklare meg oppdrag, men til ingen nytte. Så en ånd fortalte at de ønsket at han skulle inn i etterlivet uten å gjøre det godt igjen fordi de ventet på ham. Betaling skyldtes og under betingelsene i kontrakten hans hadde han en gjeld å avgjøre. Dette er når brennevin fylt soverommet mitt og fortalte hva de skulle gjøre med ham. Fra å spille rundt med sine innvoller til å se sin familie dø forferdelige dødsfall Than Shwe skulle nyte en høste fra frøene han plantet på jorden. Men det mest imponerende jeg ble vist var denne kjempen moms. Det var da en av disse sinte ånder fortalte Than Shwe skulle bli kokt i blodet til ofrene sine i en evighet. Jeg lagde lys av denne åpenbaringen på min radio show og foreslo at han skulle pakke litt løk, hvitløk og reker lim siden han skulle være på menyen.

De sa at hans skjebne ville bli delt av alle som hjalp ham hvorfra de døde også. Deres evigheten er allerede skrev og deres skjebner risset inn i stein. De kan ha drept uskyldige mennesker, men mennesker døde en gang. Gen Than Shwe og hans kamerater skulle lide og dø kontinuerlig i en evighet. Than Shwe gjort et svært dårlig forretningsavtale etter liv på jorden var noe mer enn en blinking av øye. Livet på den andre siden er evig. Synes skurken ble outsmarted av skarpere crooks. Alle som fulgte Pied Piper of Burma vil også bli lagt til i menyen som de kokes i en evighet i moms av offerets blod. Alle de skinnende medaljer, ville alle som krigsvåpen og alle de skjulte bankkonti verden være meningsløst. Han ville være en babe i helvete stripete av alt han en gang eide. Men på den lyse siden, vil han ikke være alene.

Than Shwe var riktig da han sa han ville ikke bli skremt av omverdenen, og han har ikke til. Men det er det hinsidige han og hans mannskap har alt å være bekymret. Jeg vet hvor han går og det er passende at han blir torturert i en evighet. Han og hans venner vil nyte alt de tilbudt på jorden og det er ingenting de kan gjøre med det. Det er virkelig noe han kunne gjøre men jeg vil ikke tillate resonnementer. Når han er borte fra jorden hans generaler og alle som ensidig med ham ville ha en mulighet hvis de valgte å. Men like Than Shwe, vil de være sta jeg ville anta. Så mitt råd til dem er pakke, litt løk, hvitløk og noen reker lim fordi du skal bli Than Shwe i småkoke til evig lidelse, tro det eller ikke. Ikke noe for meg siden nå kan jeg se dem ånder punkt, vil de ikke meg å avbryte festen og den varme mottakelsen de har forberedt deg. Og jeg ønsker ikke å være part pooper. Bon Appetitt.

Din Devil's Advocate

Buffalohair

No comments:

Post a Comment